ABOUT US Poznaj nas


Mikołaj Plasun.
Przekwalifikowałem się aby robić to co lubię i w czym jestem naprawdę dobry. Tak powstała firma PLASUN. Za jakość swoich usług ręczę swoim nazwiskiem. Sam pilnuję czy wszystko jest porządnie robione i daję przykład moim chłopakom. Zawsze mam dla swoich klientów dokładnie tyle czasu, ile potrzebują.
Polecam się do budowy domu pod klucz. Pozdrawiam.
Mikołaj
Tel. +48697675031


Mateusz Plasun. 
Lubię budować domy, widzieć pracę swoich rąk. Jest wielu profesjonalistów, ale niewielu pasjonatów, a ja do nich należę. Lubię pracować w maksymalnym skupieniu, wykonać pracę szybko i precyzyjnie. Moim "konikiem" są szkielety domów tkzw "timber frame", które są bardzo popularne na rynku skandynawskim. Przez 2 lata szkoliłem się w Szwecji, zbudowałem tam dziesiątki takich konstrukcji. Dzięki temu odnalazłem swoją pasję, zdobyłem ogromne doświadczenie oraz ukierunkowałem swoją przyszłość.
Mateusz
Tel. +48883561105




Popularne posty z tego bloga

Anebyhus - Goeteborg